środa, 3 lutego 2016

Męska rzecz

Dzisiaj trudny temat: walentynka dla mężczyzny. Przygotowanie męskiej kartki to zawsze skomplikowana sprawa a co dopiero walentynki. Panowie są dość wybredni jeśli chodzi o kolory oraz dodatki. Kartka nie może być zbyt „przesłodzona",
nie może mieć absolutnie nic różowego, nie może być zbyt dużo serduszek,
żeby nie była też zbyt jasna i tak dalej...

Postawiłam więc na brązy i kolor pomarańczowy plus akcenty niebieskiego. Zaryzykowałam i zrobiłam jednak serce ale tylko jedno. W końcu to walentynka. Mam nadzieję, że udało mi się wybrnąć z tego tematu. A czy się spodoba?
No cóż, zobaczymy...


Pracę zgłaszam do zabawy ze sklepem www.filigranki.pl



3 komentarze:

  1. Piękne estetyczne wykonanie,bardzo mi się podoba! Dziękuję za wspólną zabawę w Filigrankach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama wczoraj robiłam kartkę dla mężczyzny, ale na urodziny. To prawda dla Panów ciężko stworzyć dobrą kompozycję. Poradziłaś sobie super:) Piękna kartka i na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, ile tu było kręcenia, dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń